Annulering van uw bestelling

Het is mogelijk een bestelling te annuleren, indien dit binnen 24 uur gebeurt nadat de bestelling is geplaatst en mits de bestelling nog niet is verstuurd.

U kunt uw order annuleren door een e-mail naar Gas Las Centrum te sturen met hierin de mededeling dat u wilt annuleren en met vermelding van het ordernummer.

Een eventuele betaling wordt binnen 14 dagen teruggestort.

 

Niet betaalde bestellingen kunnen kosteloos binnen 24 uur worden geannuleerd. (Zonder ordernummer vermelding wordt de order niet geannuleerd!

 

Indien een koper niet binnen 24 uur de bestelling annuleert, zoals bovenstaand omschreven, is de koper betaling plichtig.

De verkoper is gerechtigd administratiekosten aan de koper door te berekenen, indien de bestelling na 24 uur geannuleerd wordt of niet voldaan wordt.

 

Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.

Enkel de eventuele kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

 

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Meer informatie over het herroepingsrecht en Uitsluiting herroepingsrecht vindt u in het kopje Algemene Voorwaarden.

 

Externe Leveranciers

Retourneren van een artikel geleverd door een externe leverancier

Artikelen die rechtstreeks aan u zijn geleverd door een externe leverancier, kunt u retourneren via de desbetreffende leverancier.

 

Let op: de retourprocedure verschilt per leverancier

Volg de retourprocedure en de contactgegevens van de leverancier die vermeld staan op uw pakbon.

 

Wettelijke garantie

Bij aankoop van artikelen bij Gas Las Centrum is de wettelijke garantie van toepassing.

Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Er is geen wettelijke termijn aan deze garantie verbonden omdat het per artikel verschillend is wat de consument mag verwachten.

 

Defect aan artikel

  • Indien een product defect raakt kunt u dit melden door een e-mail naar Gas Las Centrum te sturen
  • of door telefonisch 040-2814144 een melding te maken aan Gas Las Centrum. Of bezoek onze vestiging in Eindhoven.

Hiervoor dient u onderstaande voorwaarden in acht te nemen.

 

Garantie

Machine valt buiten de garantie:

  1. Meld altijd eerst bij onze serviceafdeling dat u een defect aan uw machine heeft. Vermeld in deze mail de exacte klacht, uw ordernummer, adresgegevens en wat u van de serviceafdeling verwacht.
  2. Stuurt u vervolgens, deugdelijk verpakt met aan de buitenkant de adresgegevens van de afzender, de machine naar ons op, of kom langs in onze vestiging in Eindhoven.
  3. Na ontvangst van de machine zullen wij u verder berichten over de gang van zaken.
  4. Indien de machine ongeprepareerd retour gaat, wordt er altijd 40,00 Euro excl. BTW onderzoeks- en behandelingskosten in rekening gebracht.

 

Machine valt binnen de garantie:

  1. Meld altijd eerst bij onze serviceafdeling dat u een defect aan uw machine heeft. Vermeld in deze mail de exacte klacht, uw ordernummer, adresgegevens en wat u van de serviceafdeling verwacht.
  2. Vermeld in deze mail de exacte klacht, uw ordernummer, adresgegevens en wat u van de serviceafdeling verwacht.
  3. Indien de machine onder de garantie valt stuurt u altijd de volgende gegevens mee:
    1. Kopie aankoopnota;
    2. Certificaat fabrikant met eventueel de verlengde garantie.
  4. Stuurt u, deugdelijk verpakt met aan de buitenkant de adresgegevens van de afzender, de machine naar ons op of kom langs in onze vestiging in Eindhoven.
  5. Na ontvangst van de machine zullen wij u verder berichten over de gang van zaken.
  6. Indien de machine ongeprepareerd retour gaat, wordt er altijd €40,00 excl. BTW onderzoeks- en behandelingskosten in rekening gebracht.

 

Fabrieksgarantie

De standaard fabrieksgarantie is 1 jaar, mits de machine wordt aangemeld voor verlengde garantie.

Uw machine dient hiervoor te worden geregistreerd via de website van de leverancier van het product.

Hier bent u gezien de privacywetgeving, zelf verantwoordelijk voor. 

 

LET OP! Indien de aanvraag niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet, wordt deze altijd geretourneerd!

Achteraf registreren van uw machine of indienen van de juiste papieren is niet mogelijk!